søndag, april 19

lørdag i april

jeg kjøpte en diktsamling på fretex til 19 kroner ekskludert studentrabatten og jeg kjøpte en liten bok om eventyrere og oppdagere. gikk langs gata opp og møtte en venn og vi drakk kaffe og snakket i flere timer om ting som alt for få folk fokuserer på og lever innenfor. regnet gjorde meg ingenting mere enn glad og vi gikk og kjøpe litt øl så dro jeg hjem og igjen møttes vi på kvelden. en klem og et sort antrekk hver førte oss langs kveldslyset til en kompis der vi drakk øl og hørte på bra musikk og jeg har så lyst å dra på roskilde festivalen neste år er jeg med jeg skal jo tross alt til berlin og diverse andre kule steder i tyskland og tsjekkia og jeg skal ha det veldig bra og fint og jeg gleder meg jo masse. så gikk vi ut og himmelen var noen hakk mørkere og nye stjerner hadde blitt født i mellomtiden. og vi danset.

 (siv å.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar