mandag, august 17

flytte



okei jeg er litt redd for å flytte ut fra hjemmet med familien min som jeg alltid har bodd med. litt redd for å være i et nytt land helt alene. ingen familie og ingen venner fra før.

men jeg gleder meg også. kanskje ikke akkurat nå som det nærmer seg så veldig, men jeg vet at jeg gleder meg så masse og jeg vet at det er dette jeg vil. det siste jeg vil er jo å bli boende hjemme i byen jeg vokste opp i. det siste jeg vil er å gro meg helt fast. 

derfor pakker jeg og har blandede følelser, fordi jeg er litt redd, og veldig veldig spent. det er sikkert naturlig, tenker jeg? 

prøver å kose meg med pakking som jeg bruker å gjøre før jeg reiser til forskjellige ukjente steder. prøver å huske på at jeg skal til danmark, bo alene, være fri, starte litt på nytt, bli kjent med et nytt område og nye mennesker. dette skal gå fint. 





(bilder_analoge fra ferien)











s.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar