torsdag, november 19

igår idag

igår syklet jeg til en kafe for å sitte der alene. jeg spurte om de kunne lagde kakao med soyamelk. det kunne de heldigvis. snakket med ida og leste masse i Just Kids, som jeg ikke har tatt meg tid til på veldig lenge. noen ganger hjelper det å selvstendig late som man er et barn igjen; late som om leksene ikke er viktige, og prioritere bøker og kakao og kafebesøk alene.


idag er planen min å dra til byen. jeg skal kjøpe et nøytralt farget garn til å strikke skjerf. hvit, grått, beige, sort, det vet jeg ikke enda. får se hvilke nyanser som jeg liker best når jeg kommer til garnbutikken. jeg skal kjøpe noen vitaminer. og så kanskje kanskje finne noen julegaver. hente en bok på biblioteket. så sitte og jobbe litt på biblioteket. så dra hjem for å lage noe å spise, og slappe av litt. så dra til byen igjen til studenterhuset der jeg skal jobbe som frivillig under en konsert.

s.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar