søndag, april 12

sgrow x blood forest family


sgrow x blood forest family



denne helga har vært bra. særlig fredagen.
jeg og h dro på en konsert med to lokalband fra byen. bandene var så bra og høre på og jeg har glemt hvor mye jeg elsker konserter. det skjer mellom hver konsert. baren som hostet var veldig koselig og fin og dit vil jeg dra mange flere ganger. i tillegg var det masse kule folk og jeg visste ikke at det fantes så mange kule folk i denne byen en gang. (hjerte)


heldigvis er det bare snakk om dager til jeg skal på konsert neste gang. og det med razika og honningbarna, til og med. 

nå gjenstår bare litt fullføring av prøver. antall prøver og tentamener og eksamener vil jeg ikke tenke så mye på. jeg tar de litt hver for seg, og fokuserer på tingene jeg gleder meg til. fordi det er flere av dem. heldigvis. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar